Siin viitasid ja kommenteerisid eksperdid ja EMSLi inimesed peamiselt 2009. aasta KOV valimiste kampaaniate vastavust heale valimistavale. Miks ja kuidas vabaühendused seoses valimistega veel teevad, loe www.ngo.ee/manifest. Tava rikkumisest anna teada info@ngo.ee, kampaania käib ju kogu aeg.

laupäev, 17. oktoober 2009

Noornuumik ja plakatikleepija

Tore ülevaade Päevalehes sõnadest, mis ÕSi ei mahtunud. Võib ehk väita, et juba nii mitme uue sõna vajalikkus näitab ka vajadust hea valimistava järele.

1 kommentaar:

  1. Tere kõigile, mulle on valetanud nii palju ettevõtteid, kes on väitnud, et nad on tõelised laenuandjad, kuid kõik minu pingutused on olnud asjata, ma olen kaotanud rohkem kui 3500 eurot võltslaenuandjatele, kellele nad väidavad, et nad ei ole. Kuni mu sõber tutvustas mulle õiget laenuandjat, kellega ühendust võtsin, ja sain neilt vaid 48 tunniga edukalt laenu, soovitaksin kõigil, kes laenu otsivad, kartmata temaga e-posti teel ühendust võtta: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    VastaKustuta