Siin viitasid ja kommenteerisid eksperdid ja EMSLi inimesed peamiselt 2009. aasta KOV valimiste kampaaniate vastavust heale valimistavale. Miks ja kuidas vabaühendused seoses valimistega veel teevad, loe www.ngo.ee/manifest. Tava rikkumisest anna teada info@ngo.ee, kampaania käib ju kogu aeg.

teisipäev, 6. oktoober 2009

Kartulite ja küttepuude kallis reklaam

Marek Reinaas kommenteerib Eesti Päevalehes Tallinna abipaketi reklaamikulusid. Päevaleht arvutab välja, et linna peale üles riputatud plakatitega kulub ühe tasuta kartuleid ja küttepuid saada võiva pere kohta teavitamiseks 200 krooni, samas kui kirja saatmine samale perele maksaks alla 7 krooni.

Reinaasi kommentaar:
Kui vaadata seda kampaaniat vaatevinklist, mis puudutab häid valimistavasid, siis iseenesest on tavades punkt: ei ole hea tava kasutada valimiskampaania tegemiseks ühiskondlikku ressurssi. Kõnealuse kampaaniaga tekib küll mulje, et on eksitud selle punkti vastu. Päevselgelt on kasutatud linna ressurssi poliitiliseks reklaamiks.

Kuna need abi vajavad inimesed on teada, nii nende nimed kui ka aadressid, siis ei pea olema hiromant välja mõtlemaks, kuidas kõige paremini infoga nendeni jõuda. Linnavalitsus tegeleb ju pidevalt sellega, et teavitada inimesi sadade ja sadade erinevate kirjadega.

Kui linnavalitsus sooviks kampaaniaga teavitada inimesi, kes abi vajavad, siis selleks oleks mõistlik kasutada ratsionaalseid meetodeid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar